Kızlar öncelikle hayırlı geceler.
Nerden nasıl başlayacam bilemiyorum çok yoruldum bunaldım hatta tükendim kızım 4 yaşında delirmek üzereyim hiç durmuyor illa dediğim olacak bağırarak ağlıyor ama bilerek bağırıyor normalde bu kadar değildi kardeşi olunca iyice huyu suyu değişti 6 aylık da bebeğim var kardeşine kötü davranmıyor yani vurma zarar verme gibi hatta çok da seviyor ama yok ne derdi var anlamıyorum defalarca konuştum gece 12 den önce yatmıyor biz ne zaman uyursak bekler yani hiç uykum geldi uyuyum yok yatağında yatmıyor yatsa bile gece mutlaka yanımıza gelir bu ara nerden nasıl öğrendi bilmiyorum ağzını yüzünü değiştiriyor kızınca sinir küpü olmuş resmen.
Eşimle sıkıntılarımız yok kavgamız gürültütümüz yok hani huzursuz olacak bir durum yok eşim çocuk gibi oynar kızımla hatta benden çok eğlenir babasıyla.
Sizde 4 yaş nasıl geçiyor sendrom mu Allah aşkına akıl verin geçici bir durum mu bu nedir böyle ya