Merhaba güzel anneler 13. Aylık bebeğim var 10 gündür makat kasiniyordu farketmedim gün gittikçe çoğaldı kaşıntı sonra dışkıda gördüm 😢 sonradan makatta ağrı oluyor iğne batıyor sanki o kadar rahatsız oluyorum ki uykum olmasına rağmen uyuyamıyorum dk bı tuvalete gidiyorum makat bölgeyi yıkıyorum elime 2 tane kıl kurdu geldi ne yapabilirim nasıl geçer çok rahatsız edici mide bulantısı var gece uyuyamama ağrı bagirsaklarim sürekli gaz varmış gibi ne yapabilirim sağlık ocağına gitsem bişey yaparmı emziriyorum bide bebeğime geçecek diye korkuyorum🥺 makatta kıl kurdu geziyor sanki ya 😩😩