4 ay 27 günlük olduk gece uykularımız hala düzene girmedi. Sabah 7 de uyanıyor 2 saat aralıklarla uyuyor. Örneğin; 9.00-10.30 arası, 12.30-13.30 arası, 15.30-16.30 arası, 18.30-19.30 arası uyuyor. Sonra 21.30da uykusu gelse de uyumuyor. Kafasını vücudunu yay gibi geriyor. Gece 12 ye kadar direniyor en sonunda ağlaya ağlaya uyuyor. Gündüz 2 saati geçtiğinde 10-15 dk uyuyan bebek gece uykusunda krizlere giriyor. 3-4 saattir uyuyamamasına rağmen aşırı enerjik oluyor ama hep huysuzluk yapıyor. Gözlerini ovuşturuyor uyutmak için yatırınca ağlama krizlerine giriyor. Kucakta uyutuyoruz. Her yolu denedik ayakta salladık, yatağına yatırıp pışpışladık ama yok hiç birinden memnun kalmıyor. Gündüz kucakta gezdirip mayışınca yatağına koy pışpışla uyuyor.
Neden böyle nasıl düzelecek, başına gelenler var mı 😓