Merhabalarr☺️şimdi Bn pazar günü lcw dan Bi tunik aldım. Eve geldim denedim.yıkadım. Ütülerkn farktettimki kolu baya yırtk. Öyle dikilck gibide değil. Sanki bedeni olmyan biri giymişte patlmş gibi dilk dilik olmuş.dikişle düzelmez.bn bunu naasl farktmedi bilmiyorum. Mağazaya götürsem değişim yaparlar mı.başına gelen bilgisi olan var mıdır Pahalıda Bi ürün. Çöp olcak yoksa