-Eraymoms- bu 4. Ay atağı anlattıkları kadar varmış dedirtti bana . Kızım 4 ay 21 günlük 3 ay 20 günlğkken atak başladı atakla beraber bide diş çıkarma dönemine de girdik. Bir ay boyunca sabahladık. 5 olur 6 olur ondan önce asla ama asla uyumadı . Gündüzleri desen yarım saat 45 dk anca uyudu .Sırtı yere geldiği an bastı çığlığı , ağlamayı. Uykuya direnme iştahsızlık herşeyi dibine kadar yaşadık.şu iki üç gündür birde uyumaya başladı. Atak yavaş yavaş bitiyo heralde. Sol alt dişi patladı sağda patlamak üzere. Sanırım oda patlasa rahatlayacak. Diş dönemininde denk gelmesi bana hayatı sorgulattı resmen 😂 dört gözle atağına bitmesini ve diğer dişinin patlamasını bekliyorum. Huni takacak dereceye gelmiştim 😂