Mavisu34 canım eşinin nasıl çalışacağını Allah bilir timde olursa kötü dağdan gelmez :) bizimki birazdan yine gidecek göreve 3 gün mi 5 gün mü belli değil ve eve geldiğinde 1 gün izinli oluyor ne kadar uzun görev olursa olsun ama tim komutanına da bağlı bizimki biraz pısırık :)