Eşimin kromozomlarinda sorun olduğu için pgd yöntemiyle tüp bebek yaptırdık 2 tane sağlam çıktı çok şükür birini koyduk şimdi 4 yaşında sonra sürpriz bı seikilde hamile kaldım ve sağlıklı bı oğlumuz oldu ama eşimde böyle bı problem varken bebeğime genetik test yaptırmalı mıyım diye düşünüyorum çünkü ailesinde hastalıklı insanlar var yaptıran var mı aranızda ?