Bir_anne2374 ben normal doğum sonrası yaşadım önce lavmanla içim temizlendi ardından 5 gün boyunca fitil kullandim bir de eş zamanlı oturma banyosu verdi domtorum ama onu yapamadim fırsat olmadi o ara duzelmisti bir hafta on gün sonra tekrarladı zaten bende kronik kabizlik var , lavman fitil oturma banyosu yapın ve beslenmenize çok dikkat edin