aliMommy 2 saat önce kalbime bir ağrı girdi sol kolumu falanda tetikliyor yıllardır panik atak krizi geçiyorum uzun zamandır olmuyordu ara ara bu sefer kalp ağrım çok baskın yarım saat sürüyor bitiyor tekrar başlıyor sizce kızlar napıyım eşim uyuyor gereksiz uyandırmak istemiyorum korkuyorum
gurbet_gelini12 aliMommy lütfen dikkat edin kendinize amcam dün ani kalp krizi geçirdi vefat etti lütfen ihmal etmeyin çok geçmiş olsun
Kayra-moms1 aliMommy Kesinlikle gereksiz değil. Kalp krizi belirtisi olabilir. Lütfen eşinizi uyandırıp acile gidin
Yagmursu1 aliMommy bende panik atak hastasıyım inanın hiç bir şey olmayacak sevdiğiniz tarzda video izleyin yada bir şeylere bakarak kafanızı dağıtmayı deneyin hep aklınızda kolunuz ve kalbiniz olacak ama geçecek bir şey olmadığını göreceksiniz
Yagmursu1 aliMommy ben ambulanslarla hastaneye gidiyordum bazen komşular bile götürüyordu kalp krizi geçiren anlatan kişileri duyunca anladım kalp hiç bir zaman ağrımaz kalp krizi genelde sağ kol göğüs ortasında basınç veya sırt ağrısı ile kendini gösterir demişti doktorum panik atak tam anlamıyla iyileşmez
Qunqnir gurbet_gelini12 panik atak krizi yaşayan birine söylenecek harika sözler.. tebrik ederim sizi
diaryecos Kalp ağrın ve sol kolunda ağrın varsa mutlaka acile gitmelisin. Acilde ekg çekerler, kalp enzimlerine bakarlar (kan alıp) seninde aklın rahat eder canım. Eşini mutlaka uyandır sağlık sonuçta bu. Umarım bir şeyin yoktur çok geçmiş olsun
Nayino Kardiyoloji randevusu alın hemen derim. Sanal anjiyo dedikleri bisey var onu önerebilir, 40 taş altına direk anjiyo yerine onu yapıyorlar. İçiniz rahat olur. Ya da bir damar tıkanıklığı durumu varsa önlem alınır hemen
Yagmursu1 aliMommy panik atak krizi gelmiş size şuanda bunu başkalarjnında yaşadığını ve bir şey olmadığını tekrar edin sakinleşin en basiti ben kaç kere bayıldım sokak ortalarında
Beyninizikullanmakucretsizdir Sağlık ihmale gelmez eşinizi uyandırıp bir doktora gidin Rabb’im şifa versin inşallah 🤲🏻
Asya2880 aliMommy bu yorumları okursan gidersin heralde aç İzzet güllü yü koy kafayı 20 . Dk da uyursun panik atak diye bişey yok hepsi birer duygu korkuda bı duygu psikolog İzzet güllü izle Youtube dan panik atagin tek çözümü bilgine arastradabilirsin sadece dinle ve bana dua et
aliMommy Kayra-moms1 iyiyim teşekkür ederim eşimi gece uyandırdım sarıldı sakinleştirdi uyuttu bi şekilde her zamanki gibi kriz geçirmişim ama bugün tekrar bi kardiyolojiye görünücem
Beyninizikullanmakucretsizdir aliMommy çok iyi olur bu tür durumlarda doktora gitmeyi ihmal etmeyin birşeyiniz yoksa bile kalp sonuçta en önemli organlarımızdan biri
aliMommy Beyninizikullanmakucretsizdir defalarca kere gittim canım gitmez olur muyum tekrar gidicem ama