İlk evlenip geldiğim yer Adanaydı 4 yıl aradan sonra tayinimiz çıktı. Ancak nerden nasıl başlıcam bilmiyorum eşyamda çok maalesef. Güzel onerileriniz varsa taşınma hakkında tecrübeliler özellikle :) ilk taşınmam olacak. Herkesin tayınıde hayırlı olsun sevecegimiz güzel şeyler yaşayacagımız yerler olur inşallah hepimiz için ❤️