DiyetteyimYiyemem antropologanne evet merhaba nasılsınız? 🌸 geldim ama sanırım gidicem, hiç sarmadı. tanıdık kimseler kalmamış 😔
antropologanne DiyetteyimYiyemem Iyiyim cok sukur. Siz nasilsiniz ? mercan nasil 💜 Eskilerden sayili kaldik, onada herkes ara ara giriyor.
DiyetteyimYiyemem antropologanne çok teşekkür ederim bende iyiyim 🌸 mercan iyi çok şükür, tanısı kalktı, aktif konuşuyor. herşey normal. eylülde kreşe başlıycak insallah ☺️ evet 3-5 kişi ancak görebildim gerçekten kimseler yok
antropologanne DiyetteyimYiyemem Ah çok sevindim. Elinize, emeğinize saĝlık 💜 Buralarında öyle eski tadı yok. 🙈 Bende arada bakiniyorum. Mercanı öpün yerime 💐