bebeginekanalize Erzurumluyum ve 27 yıldır Erzurum’da yaşıyorum , merak ettiklerinizi sorabilirsiniz ❤️
deniz_s bebeginekanalize erzuruma tayinimiz cikti merkez nasildir kiralar bilgi verebilir misiniz veya ilce nereleri onerirsiniz ?
benoyleuygungordum_ bebeginekanalize Bende erzurumluyum 25 yıldır burada yaşıyorum dhehhdhes siz nerede oturuyorsunuz
kizinaasikbiranne bebeginekanalize Erzurum’u anlatırken dikkatli olalım korkutmayalım gelecek insanları 🙈 bende 26 sene Erzurumda yaşadım evlendim ve İstanbuldayım ikisi çooook farklı iki şehir şu anda kavruluyoruz burada Erzurumda olsam rahat rahat otururdum 😂😂
bebeginekanalize prensannesi_2 ev kiraları semte göre değişiyor. Yıldızkent dediğimiz semt daha çok yeni evlerin yer aldığı ve kiraların 6 binden başladığı bir yer. En uygun kiralar hilalkent semtinde. Güzel evleri uygun fiyata bulabileceğiniz bir yer. Erzurum geneli yorum yapacak olursak orta halli evler 5 bin tl den başlıyor , standartlar yükseldikçe kiralar 8 bini buluyor
deniz_s bebeginekanalize polis calisma sartlarini biliyor musunuz ☺️ tayinimiz cikti bizim de nasil bir yer hic bilmiyoruz ilceler de belli degil gelismislik duzeyi nasil ilcelerde mesela merkez iyidir zaten
Tuci54 prensannesi_2 yaz yokki soğuk olsun 😂😂😂 şaka bir yana aslında yazıda kurak denilebilir akşamları serin olsada gündüzleri çok sıcak olduğu oluyor ama 1 ay falan 😂
bebeginekanalize deniz_s kiralar hakkında üstte bilgi verdim oraya bakabilirsiniz 😇 ilçe olarak da Yakutiye,Palandöken ve Aziziye merkez ilçeler. Bunun dışında en güzel ilçeler Oltu, Tortum , İspir(merkeze uzak) diyebilirim. 🥰
Tuci54 deniz_s eğer merkez olursa emniyet müdürlüğünün hemen yanında tokiler var genelde polisler orada oturuyor ben 2.500e oturuyorum ama duyduğum kadarıyla 4 falanmış kiralar ısınması iyi olan yerlerden biri tokiler. Birde ev bulmak tokilerde biraz zor hemen çıkanın yerini ayarlayıp gelen memurlar giriyor.
bebeginekanalize deniz_s polis çalışma şartları hakkında maalesef bilgim yok ama merkez ilçeler dışında Oltu, Tortum ,İspir çok güzel ilçelerdir. Doğası harika. İklim olarak Karadeniz iklimi hakim. Özellikle İspir Rize ye de çok yakın olmasından dolayı tam bir Karadeniz.
gzmcannn deniz_s Merhabalar Erzurum’a tayinimiz çıktı demişsiniz iki yıl önce merak ettim nasıl acaba alıştınız mı eşiniz memnun mu? Benim eşim de polis, tercih verdik Erzurum yazmıştık
deniz_s Tuci54 anladim biz daha ilce durumu falan beklicez iste ya neresi olur bilemiyorum esim gidip bakcak
BetulDefnee Kiralar erzurum gibi bir il içim bence çok pahalı , düzgün siteler 8 9 milyar arası. Ama tavsiyem eski bina ve merkezi sistem olmayan yeri tutmayın daha ucuz diye çünkü ısıtmak büyük problem kışın
deniz_s BetulDefnee isi yalitimi onceligim ya sogukta hasta olmayalim bir de yani hastaneye verecegimizj kiraya veririz diye dusunuyorum 🥲
BetulDefnee deniz_s Erzurum’u hiç sevmem ama Hastane konusunda iyi randevu falan bulunuyor şehir hastanesi temiz hep gömmeyelim 😂
benoyleuygungordum_ bebeginekanalize Gez mahallesinde oturuyorum ben. Ama benim neredeyse bütün ailem, eşimin ailesi kayakyolunda😂