Azli Biruykusever büyük ihtimal herkesın ki temmuz sonuna kalır diye düşünüyorum bizim ev tutulmazsa siz tutarsınız evim gayet güzel çünkü hatta ayrıldığım için ağlıyorum
Biruykusever Azli ya merkezde mi bana müsait olunca foto atar mısınz isterseniz instagramdan da konuşabiliriz
Azli Biruykusever değişiyo 4 e 5 e 6 ya var yanı güzel evler 7 falan benım evim çok güzel ben suan 3 buçuk veriyorum sonradan ne olur bilemem