Doganinannesiyim Kocamdaaakocammm doktoruma ulaştım normal dedi zaman zaman artıp azalabilir dedi sonra biraz karın ağrım olmuştu qcik kırmızı kanamam oldu tek seferlik simdi bisey yok yine aynı normal demişti zaten