Kızım 7 ayına girdi elimde sma 0-6 ay mama kaldı 1 paket eşim kullanalım diyor ama ben bilemedim size sormak istedim sizce kullanmalımiyim hem emziriyorum hemde günde 2 kez mama veriyorum 🙄 ne yapmam gerekiyor? Kullanma taraftarı değilim ama kullansam bişey olurmu?