25 aylık oğlumdan konuşma gecikmesi var şuan ama algıda tekrar etmede taklit etmede bi problem yok herşeyi algılayabiliyor ama konuşmuyor 4 doktora gittim hepsi ekrana fazla maruz kaldığı için dedi bize önerebilecegınız oyunlar vs başka şeyler var mı acaba