16 Ay olduğunda emzigi biriktirdim ztn emdikten sonra uykuya geçişte kullaniodu sadece. Sonra memede uyumaya başladı önceden emer sonra döner uyurdu kucağımda emzigi bıraktıktan sonra sağ sol sağ sol surekli memeden memeye geçtik baktim olmuyor bir gün cesaret ettik ve yanıma aldım konustum anlattim vs vs döndü etti tuttu uyudu sonunda başarmıştım.
O günden beri bu şekilde uyuyor emme işi bitiyor sonra yatağa geçiyoruz biraz oyalayıp uyuyordu simdi ne oldu?
1 haftadır öğlen ve gece ağlama krizleri asla uyuyamio asla demeyimde 1 saat ağladıktan sonra uyuyor köpek dışı fln da geliyor diyorum gaz mı oldun dişin mi korkuyor musun seni seviyorum öpüyorum vs herrrrrrseyi yapiyorummmmmm ağlaya ağlaya uyuyor sonra yatiriyorum kendi yatağına sabah 7 gibi emiyor sonra uyandiginda güne başlıyoruz 9 10 gibi kahvalti fln.
Ama bu 1 haftadır ağlayarak uyuma beni bitirdi mahvoldum nedir bu nasıl düzelir napicqz neler yaşadınız bir şeyler söyleyin n bana