ilknursmsk Merhaba arkadaşlar yaklaşık 10 gündür biogaioa damlaya başladık bebegimde kabızlık ismaya başladı bu damlayı kullanıp bebeğinde kabızlık problemi yaşan var mdiir
Adenveannesi ilknursmsk probiyotik o bağırsakları düzene girsin diye veriliyor gazla alakası yok kabız yapmadı bizde 2 ay kullandım
ilknursmsk izd evet doğru onun yanında doktor birde sab simplex gaz damlasi verdi mama ile besleniyoruz ama damlalardan sonra kabızlık başlayınca denk geldi zannettim bu hafta doktora gidecgiz bakalim
ikizannesi_1 ilknursmsk bize aptamil sıkıntı yasatmıstı sma optipro ya gectik 2. ayımızda 8. ayları bitti ve hala onu kullanıyoruz cokta memnunuz. ek olarak biogai ve metsil kullandık gaz ve tuvalet sıkıntısı için
ilknursmsk ikizannesi_1 çok teşekkürler bilgi için benim oğlum 15 günlükken başladı mamaya hiç bir sıkıntımiz olmadı son 10 güne kadar şimdi 2 aylık olduk yeni başladı mama degiskligi hiç yapmadik mamadan olabileceğini hiç düşünmedim o yüzden damlalardan olabilir mi diye sormak istedim