Kızlar hepinize hayırlı olsun inşallah çok mutlu olursunuz burada 😍 benim eşim de polis memuru geçen sene Bingölden geldik buraya ilk tercihimizdi . Cevher Dudayevde oturuyoruz geçen sene 3.250 e tuttuk evimizi şuan 9 bin diyorlar bizim buralara . Allah yardımcınız olsun ama genel anlam da Nevşehir kendi halinizde gezip keyif alacağınız bir yer . 1.5 yaşında bir kızım var beraber işten fırsat buldukça haftanın belli günleri Melbaby Nevşehir var anne bebek oyun grubu kurucusu Sena hanım var çok tatlı bir bayan tavsiye edebilirim siz ve bebekleriniz için 😍💐 sevgilerle