Mrsteacher Merhabalar kızlar. Bebeğim 11 buçuk aylık ve 20 gün önce yürümeye başladı yavaş yavaş hızlandı bu ara daha bir hızlandı adımları daha dikkatli yürüyor. Ben yürüme ayakkabısı almak istiyorum ortopedik olanlardan. Kullandığınız ve memnun kaldığınız bir marka var mı? Fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim🙏🏻 Sevgiler🌼
AsyaMerve38 Merhaba canım, benim kızımda yeni yeni adım atmaya başladı bende biraz araştırdım ve vicco ilk adım ayakkabısı almaya karar verdim. Cokda memnunum şükür ayağında var yok arası çok hafif ve esnek gayet rahat ayakkabı. Tavsiye edebilirim