Kızlar kızım iki buçuk yaşında bir hafta oldu tuvalet eğitimine başlayalı ilk başta yapıyordu kakasını ama iki gündür hiç yapamıyor yani korktuğu için değil geldiğini söylüyor tuvalete gidiyoruz ama yapamıyor karnım ağrıyor popom ağrıyor diye ağlıyor fitil verdik o bile fayda etmedi başına gelen var mı acaba