Doktorumuzun önerisi olduğu için söylüyorum bir çay bardağı kaynamış ılıtılmış suya bir çay kaşığı tepeleme karbonatı karıştırın temiz bir bez ilede ağzını temizleyin bebeğinizin bizimde oldu oluyor geçiyor sonra tekrar oluyor tekrar yapıyorum öyle yani 🤷♀️ Telaş etmeyin ağzında süt kalıntısı kaldığı için oluyormuş 👋