Herkese selam lütfen birisi yardım etsin. 2 aylık bebeğim var ve diş çıkarıyor çok erken biliyorum ama doktor anormal değil dedi. Bebeğim günlerdir uyku uyumuyor bitmiş durumdayım artık sabrım kalmadı tükendim. Memede duruyor sürekli. Onun dışında ise sürekli ağlıyor hem de canı acıyormuş gibi katıla katıla ağlıyor. Enerjim sabrım ve moralim sıfır. Bir yöntem bilen varsa lütfen söylesin