Bebegim 3 aylık acıktığını biliorum mamasını veriyorum ilk baş iciyo ondan sonra ağlayıp duruyor kafasını ceviriyo ilk30 ml içtikten sonra başliyo ağlaya ağlaya veriyorum ama zorluyor beni artik her mamada yapiyo vermessem ac ac durxak ya her mamada 30 ml içerse zayıflar gider ya 1 haftadır boyle anlamadım ki