Anneler merhabalar iyi geceler
Öncelikle benim bebegim 2 aylik daha yeni doldurdu ayını ve devamlı gabizlik sorunu yaşıyoruz. Mesela 1 2 haftadır böyle bir sorunumuz yoktu. Ama ne yaptıysam gabizlik sorununu gideremedik. Bisiklet masajı yapıyorum karnını ovuyorum ama banamisin demiyor 2 gün sonra yapıyor ve bu durum onu huysuz ediyor devamli ağlıyor. Gaz çıkarmasında herhangi bir sorun yok rahatlıkla çıkarıyor idrarinida yapıyor fakat kakaya sıra gelince yapamıyor ne yaptıysam olmadı lütfen fikirlerinizi ve önerilerinizi benimle paylaşirmisiniz