Prensesimm3 Finike candır 😍 Huzurdur, uçsuz bucaksız mavilik, izlemeye doyamadigin yeşilliktir. Yazı ayrı güzel kışı ayrı güzeldir. Yazın hemen 10 dk mesafede gidebileceğiniz çok güzel koyları vardır. Denizin suyu alabildiğine berraktır. Akşam üstü canınız sıkılsa hemen sahile inebileceginiz yürüyüş yolları ve cok güzel bir limanı vardır. Ben kumlucaliyim ama Ankara’da yaşıyorum keşke benim de Finike de yaşama şansım olsaydı. Hiç üzülmeyin alıştığınız zaman ayrilmak bile istemeyeceksiniz 🥰