nihaltapanilgun Merhaba.. emziriyorum ve öğlen yediğim yemek mideme dokunmuş.. ve gece istihfar ettim.. bunun sütüme etkisi var mıdır…
durukusunannesi_ nihaltapanilgun bence var yediklerimiz de süte geçtiğine göre isterseniz sağıp atın bu gece sabah devam edin emzirmeye hatta öğlen 1 gün geçmiş olsun
a-bukemm nihaltapanilgun istifra etmişsin sonuçta. Zehitlenmedin ya da kana karışmamış. İçin rahat olsun. Mümjğnse ⅔ saat bekle. Gerek yok da yani için rahat olsun diye dedim
nihaltapanilgun a-bukemm teşekkür ediyorum. Bir şey olmadı evet şükür.. midemi üşütmüşüm çok şükür bebeğime sıkıntı olmadı..