Merhaba kızlar,
Kızımın kilosu ayına göre yavaş ilerliyor 14 aylık 9 kilo. İştahı fena değil ama yine de kilo alamıyor kan değerleri ve vitaminlerinde hiç bir sorun yok. Yazın da gelmesiyle aklıma balık yağı girmeye başladı kullanan memnun kalan faydasını gören var mı? Hangi marka kullanıyorsunuz?