Stass Kızlar sütünüz sağınca kaç geliyo benim en fazla tas çatlasa 30 a yakın .yeterli değil dimi mama veriyorum zaten yok diye
Sevoinci Stass çok düzensiz çıkıyor anlayabilmiş değilim bazen 120 görüyorum bazen 60. Sürekli emzirin bebeğinizi,ilk zamanlar tek memeden 150 çıkıyordu son bir aydır değişti ama neden böyle bilmiyorum🤷♀️ ,hiç can sıkmıyorum da hep akışına bıraktım
tuanamoms_07 Stass sağma işlemi ve emzirme aynı değildir canım bebeğinin çekiş gücü çok daha kuvvetli ve doğal . Canın sıkılmasın bol su iç artacaktır emzirme sonrası sağım yaparsan daha iyi olur
Miniselif Ya bende seninle aynı şeyleri yaşadım.çalışmaya başladığımda 10 ml çıkmıştı bi kere .çok canım sıkıldı gittim mama aldım onu da kustu .sonra baktım çok etkileniyorum Allah’ım kulun rızkını sen verirsin dedim bol su içtim sonra sağarken bi baktım biberon dolmuş.yani rahat olmaya çalış canım.bilşyorım söylemesi kolay ama inan o zorluğu bende yaşadım
Ekinbebekannesi Doktorum bebeğin çektiği ile sağma makinası hiçbir zaman aynı olmaz dedi . Sütüm az diye mamaya başlamıştım sütüm daha da azaldı.doktor böyle söyleyince mamayı bıraktık süt üretimi de arttı
motherofLeyla Ekinbebekannesi bizimde aynı oldu ama artık eskisi gibi emmiyor, yatarak zar zor emziriyorum hiç yoktan emiyor ama öyle kucağıma alınca emmiyor emsede boşa çekiyor sanki mamaya alıştı artık doymuyor yani
Stass Ya bebeğim kavga ediyor ama memeyle istemiyor .huysuz oluyo mamayı verince rahatlayıp uyuyo .sıktığında da süt fışkırmıyo çok sıkınca Damla’yla
Stass motherofLeyla birde mamayı ne kadar veriyorsunuz biz 20 günlügüZ 2 saatte bir 50 cc veriyorum sık olmasa da emiyo ama çok az
motherofLeyla Stass biz 65 günlük olduk ama mamanın bi düzeni yokki şuan 60 90 120 ml bile içtiği oluyor yani
_LORY_ Stass ben de ayni seyleri yasamistim. Memeyi aldigi anda sırıngayla memenin yanindan mama bastim. Emdikce emdi. Sutun bu sekilde cogalir ve bebegin emdikce alisir umarim 🙏
Sevoinci Barlasinannesiiii valla her şeyi yiyip içiyorum ama üç ay yiyemedim maalesef çünkü bebeğim gazlıydı 😂 şimdi her şeyi yiyip içiyorum ama bol bol su içiyorum devamlı bestlak damla kullanıyordum bide