Kızlar kızımın d vitamini düşük , b12 vitaminide gereğinden fazla fazla yüksek çıktı. D vitamini ve balık yağı kullanmaya başladık. Bugün farkettim ki kızımın tırnağına beyaz nokta cikmis . Bunun sebebi aldığı takviyelerin işe yaramamasi falan mı acaba bilgisi olan var mı ? B12 sinin yüksek olmasıda kafama çok takılıyor