Kuzeytoannesi birlikte oyun oynamalisiniz hani koyayim kendi başına oynasın durumu bence kimsede olmuyordur zaten kızımın yerde oyun minderi var bende bütün gün onunla orada yuvarlanıp duruyoruz. Şuanda kızım sürünüyor henüz emeklemiyor sevdiği oyuncakları ondan uzaga koyuyorum sürünerek onlara gidiyor hosgeldin oyuncak diyorum sonra biraz oynuyor bay bay oyuncak diyip elinden alıyorum yine uzak bir noktaya bu sefer başka oyuncak koyuyorum böyle böyle bayag bir oyalaniyor. Televizyon açmanız doğru değil şahsi fikrim bebeğiniz henüz 8 aylık sizin ilgi alakanizdan başka hiç birseye ihtiyacı yok televizyonun risklerinden hoc bahsetmiyorum bile… Ben kahvaltı yemek olayinida şu şekilde çözdüm onun yemek vakitlerinde yiyorum onu mama sandalyesine koyuyorum bir yandan o yiyor bir yandan ben öyle olunca duruyor bu şekilde deneyin birde.