Serapaylar Eğer yerde yemeye alısırsa bir süre sonra ayaga kalkıp gezerek yemek istiyorlar. Böyle bir şey bence hoş değil. Annem hep der bizim zamanımızda mama sandalyesi mi vardı elimde tabak kaşık koştururdum peşinde. Yemeyen bir bebekmişim zaten ağlaya ağlaya arkamdan koştururmuş. Benim kızımımda ek gıdayla arası değil,mama sandalyesi olmasa ne yapardım bilemiyorum. Ayrıca her zaman evde olmayacaksınız,dısarıda ne yapacaksınız?