Kızlar ben sma kullanıyodum 1 numara. Simdi bebegim 6 aylık oldu gecen gün bebivita mamasının 2 numarasını aldım denemek için. ( orası ayrı bi konu girmiyim simdi). Mamaları da yer kaplamasın dısarda vs diye kavanozlara koyuyorum kücük. Bugün üstüne doldurayım derken iki mamayı karıstırdım uanlıslık bebivita 2 ve sma 1 mamasını renk tonundan anladım koyunca. Sizce bumda bi sakınca varmı