Merhaba hanımlar , sizlere bir şey danışmak istiyorum. Geçen ay kadın doğum doktoruna gittim ve fitil verdi . Acaba onun etkisini bu ay adetim gecikti ve afedersiniz ama bugün oldum ama çok az olamıyor gibiyim bunu yaşıyan var mı ilacın etkisi mi acaba ?