edagurel Merimeri bizim oğlanda 2 aylık nerdeyse parmak emiyor 😀 ama emziğe alıştırmanı tavsiye ederim büyük kolaylık 🤗
Erselinannesi Merimeri normal bir süreç dış yapısının oluştuğunu gösterir sonra iki el bolca salya olur
Duygue Merimeri aynen ya 3. Aya 1 haftamız kaldı emziği Bile istemiyo elini emiyo böyle bal varmıs gibi somuruyo 😂 bende dayanamıyorum bende yiyorum ellerini
KubraurganAlper Ellerini tanıma süreci olduğunu söyledi doktorumuz bnm kızm da 3.aya giricek aynen öyle ama biz emzik de emiyoruz
isa25 parmaklarından bal damlıyo bal balllll 😋 o yüzden sürekli ağızda😁 3 ay 11 günlüğüz durum bire bir aynı. tam gaz emziye direnç. yaşasın parmişler
Merimeri Heheheh tek benim prensesimde değilmiş o kadar güzel sömürüyor ki dediğini gibi bal varmışçasına göğüs ucumuda ısırıyor 😅🤣
Zeliha Merimeri 107 gunluk bebegim bizimde ayni dis cikartiyo daha patlamamis ama beyaz görünüyo damaginin icinde
Leylaa16e Merimeri Benim oğlum emzik almadı, 3 aydan beri elleri ağızda ne bulsa ağzında idi salyaları da 3.5 aydan itibaren başladı doktor diş çıkaracaksınız dedi ama 7.5 aylıkken çıkardık 4 ay salya ve el ağızda dolaştık.
tubaacr Kızlar 2 ay 27 günlüğüz emzik almıyor kucagima aldigim zaman omzuma yapışıyor cap cup tshirt emiyor bide acayip salya akıyor bu ayda dis mis olmaz diye düşünüyorum kehribar deneyecem bakalim normal mi bu dönemlerde salya