Bende 34 haftada dogum yaptım 2.160 kg doğdu sezaryene alındım . Bebeğim 8 gün kaldi enfeksiyonu vardi . Su an 7 aylık merak etmeyin kavuşacaksınız. Sütünüzü bol bol fotoğrafına bakarak sağın. Çiftli sağma makinesi kullandım ben ikiz etkisi yaratırmıs. Hala emziriyorum mama hiç içmedi meme artı ek gıda devam ediyoruz şu anda. Tüm şifa duaları size olsun Allah kavuştursun. Ahh bebeğim küvezdeydi günlerce göğsümden sütler aktı uyurken ağlayarak uyanırdım. Bebeğim olsa o içerdi diye . Ameliyat yerim ağrıyor bir yandan yattığım yerden kalkamıyorum Dönemiyosun bir de sürekli süt akıyor tek yönde yatabilirdim. Her gün ağladım yanıma gelene kadar.