Bilgilianne21 2 aylık bebeğim var patikli alt giydiriyorum üst üste 2 tane üstüne de kısa kollu zıbın ve pijama üstü giyiyor sizce fazla mı kızlar tek kat giydirmeye gönlüm el vermiyor üşüyecek sanıyorum
egedenizi20 Bilgilianne21 nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama ben balıkesir de yaşıyorum havalar tam iyi olmadı ama yinede soğuk olmadığı için zıbın atlet ve üstüne tulum giydiriyorum yelek bile yok 😁 evin içinde böyle dışarıya çıkarken de üst giydiriyorum uyuduğu zamanda bir müslin ve bir battaniye örtüyorum
Yasirefeninannesi Bilgilianne21 evet çok kalın giydiriyosun cnm bı zıbın bide uzun kollu badi yada tulum yeterli. 😁
Yasirefeninannesi Bilgilianne21 tabi tulumun altına bisey giydirmedin bebekler üşümez zaten ense ve göğsünden kontrol edin usudugu ordan anlaşılıyor
egedenizi20 Bilgilianne21 bende ilk başta kalın giydiriyordum Nisan başında doğum oldu ama sonra isilik oldu bebeğim bide sıcaklığı arttırmıştım şimdi 22-24 arası odanın içerisi banyo yapacağı zaman biraz daha arttırıyorum hiç endişelenme 🌸