Lilaliya gebelik zehirlenmesi yani preklampsi deniyor buna. Neden doktorunuz söylemedi acaba? Ben 41 haftada doğum yaptım. Normal doğum sezaryene dönüştü, tansiyonum yükseldi aniden. Ama genel olarak tansiyonum yüksekti hamileliğimde, kızımın gelişiminde sorun olmadığı için ve benim genel durumum iyi olduğu için erken doğum riski yoktu. Doğumdan sonra yaklaşık 3 ay boyunca yüksek tansiyonum devam etti, doğumdan 3 gün sonra tansiyon hapı kullanmaya başladım, jinekoloji doktorumun onayıyla. Geçmiş olsun.