Monap yüzünde,el içi ayak tabanı buralarda da var mı.ates oldu mu.benim kızım 3.5 yaşında geçen hafta 2gun ateşlendi sonra aynen böyle kızarıklıklar çıktı,çok huysuz,halsizdi.surekli uyumak istedi.doktora götürdük dokuntunun ilk çıktığı gün,doktor bir şurup içirdi önce daha sonra da alerji şurubu verdi 3 gün sonra geçti tamamen.kizim normale döndü.ne çıkardı ne oldu anlamadık.kizamik vs olsa da farketmez bu saatten sonra ateş yoksa önemli değil dedi doktor.