2107Tuanam Merhaba kızlar 2 ay 15 günlük kızım var özellikle geceleri daha çok uykusu gelince ağlıyor o kadar çok ağlıyor ki emzik veriyorum onu bile sinirinden almiyo sizinde böyle mi durumunuz bide uykuya dalmakta zorlanıyor
Drny 2107Tuanam uyku saatlerini kaçırdığın için uykusu olduğu halde geç dalıyor uykuya. Kaç saatte bir uyutuyorsun kızını? Ne kadar uyuyor?
2107Tuanam Drny ya inan hiç belli olmuyo galiba biraz bizim uyku düzenimiz yok ama gündüzleri bazen 1 saat uyuduğu oluyo bana çok az gibi geliyor
NisaEla 2107Tuanam 2 gunünüz var atak dönemine yani 2 gün sonra bir sonra ki sıçrama bunun hazırlığı da olabilir benim kızımın da 3 gün sonra atak dönemi ve bu ara Çok huysuz 😠
Drny 2107Tuanam 1 saat uyuması çok iyi. Bu konularda çok okudum çok gözlemledim bebegimi de. Biz ne düzün kurarsak genelde bebek öyle davranıyor. En geç iki saatte bir uyutmaya çalış. Çünkü uyku sıkıştırınca çok aglıyolr uyumalarıda güçleşiyor. Uyutmak için aglamasını mızıldamasını bekleme. hemen bi yarım kundak yap bir iki huzursuzluk yapıyo ama hemn uyuyo bebekler.
2107Tuanam NisaEla bu atak neymiş ya ben tam olarak bilmiyorum gerçekten çocuğum hiç böyle değildi içim parçalanıyor o öyle ağlayınca bende stres yapıyorum kendime 😔