Arkadaşlar oğlum 21. Ayını bitirdi azaltarak kesmeyi planlıyordum ama araya diş ve hastalık girdi yine emzirme sıklığı arttı. Bana önerebileceğiniz bir yöntem varmı? Birde oğlum emerek uyumuyor ama meme ucunu tutarak uykuya geçiyor gece 1 kere kalkıyor odasını ayırdık evet zor değil 1 kere kalkmak ama meme ucunu tutarak uyuduğu için uykuya dalması emerek uyumasından daha uzun sürüyor oynuyor uykusu açılıyor bu alışkanlığıda kesmek istiyorum başına gelen varsa, tüm önerilere açığım şimdiden teşekkürler