Blackmom Arkadaşlar bir bayan bu elbiseyi dikecek ufak tefek değişiklik yaptırmak istiyorum mesela bana yuvarlak yaka gitmiyor kare yaka nasıl olur ? Birde Buğday tenliyim renk konusunda kararsız kaldım lacivert dedim ama sizce fikirlerinizi bekliyorum 🙏
monami_ Blackmom cildiniz soğuk altı olmalı sıcak alt tonlu mu sıcak alt tonluysa bu renk sizi solgun gösterir ayrıca bu elbiseye kare yaka çok resmi olabilir. Cilt alt domuzu bilmiyorsanız mavi ve kırmızı renkli eşarpları yüzünüzü tutarak anlayabilirsiniz
Blackmom ipekbocugu bebe yaka bana gitmiyor sanki ama bilemedim boyun kısmım açıkta dursun diye düşündüm 🤔