Öncelikle iyi akşamlar diliyorum;
Oğlum 2 bucuk yaşında doğduğundan beri cok ağlayan bi sıkıntısı varmis gibi kivranan bir bebek. Oglumun gecmek bilmeyen karin agrisi oldugundan eminim , Bir suru doktora gittik birsey yok dediler, en son migde bagirsak enfeksiyonu olmuştu, tekrardan gittik gecti dediler, oglum karnini tutuyor ve agridigini o sekilde tahmin edebiliyorum, bu bir kac seferdir aglamasina dayali fitil atiyorum 15 dk sonra dehset gaz cikariyor ve bu gazi sabaha kadar sürüyor, her doktora gittiğimde normal diyip eve gonderdiler, kan idrar tahlilleri temiz çıkıyor, Almanyada yaşıyorum. Oglumun bir sıkıntısı var ama ben bunu bilmiyorum 🥺 oglumun gecmek bilmeyen karin agrisi agrisi oldugundan şüpheleniyorum, lutfen beni bilgilendirirmisiniz bilen Anneler.