Ben 2 aylık bebeğimle Moskova’ya uçtum(5 saat) Sonrasında 3 kere daha uçtum. Bütün yol neredeyse uyudu. Bebek arabasını uçağın kapısına kadar götürün orda bagaj teslimden aldığınız bebek arabası poşetine koyup bırakıyorsunuz. Uçak kalkarken ve inerken kulakları basınçtan rahatsız olmasın diye emzirin yada mama içirin. Başka bi sıkıntı yaşamazsınız.