Saricizgilibeyazev Merhabalar :) Öncelikle hayırlı olsun Çanakkale asla gitmek istemeyeceğiniz bir şehir olacak inanın bana sosyal biri iseniz buna çok fazlası ile imkan sunuyor havası denizi tertemiz.En sevdiğim yanlarından biri de bir kadının istediği vakitte özgür bir şekilde dısarıda dolasabildiği bir şehir kimse dönüp bakmaz laf atmaz cocugunuzu rahat büyütürsünüz çok büyük olmadıgından olaysız sakindir merkezi küçük ama yetiyor kiralar suan iki kişilik bir ailenin kalacagı en kücük ev 9.000 ne yazık ki