3yil önce karadeniz turu yaptık kafamda çok şey kalmamış ama , Giresun kümbet yaylası çok sevmiştim . Samsun ballıbaba dondurması Sinop cezaevi vardı aklımda kalan , Rize kibledagi cami manzarası çok güzel bir cami, Trabzon uzungöl biz gittimizde etraf berbattı yani Suriyeli akını vardı görüntü bozukluğu vardı ama yinede görülmesi gereken bir yer.. şimdilik aklıma bunlar geldi