Merhaba sevgili tecrübeli anneler 9 aylık oğlum henüz basmıyor dr götürdüm örümcekte zaman geçirsin dedi koyuyorum örümceğe ama onda da bacaklarını kaldırıyor. Time time çok yapamadık yüz üstü yatırdıkça ağladı şuan oturuyor dönüyor bana ne tavsiye edersiniz çok kafaya takıyorum.