0706almila MimarAnne0 ordu merkez mi İlçe belli olmadı ama biz ordunun ilçesindeyiz küçük bi İlçe Çaybaşı Fatsa Ünye perşembe bunlar en büyük ve en gezilebilecek ilçesidir. Havası hala yağmurlu kışın çok karlı çok yağmurlu çok soğuk insanları iyidir öyle tek sıkıntısı soğuk bizimde Elazığ’a çıktı tayin
0706almila MimarAnne0 tercih yapmayın buraları kesinlikle Akkuş Mesudiye Kabadüz Aybastı Gölköy Korgan Aybastı.. yazacağın yerler Ünye Fatsa Perşembe. Sahil kısmı hariç yemek parası alıyor ama artık Alay komutanı bütün herkese asayiş kıyafetine geçme kararı vermiş yaş mavi kıyafet iç bölgelerde tazminatlar yemek paraları kesilebilir 2 yıl dolduran sahildekiler iç kesime iç kesimdekiler sahile değişim yapılacakmış. İlk tercih Perşembe olsun yani sahil kısmı olsun şuan. Çaybaşı sessiz sakin küçük olay yok imkan az dahile yakın tazminatı fazlaydı ama ilerleyen zamanda kesilebilir. Eşim yazdırttı bunları canım eğer ilçe belli olduğu zaman bana yaz burdan yardımcı oluruz hatta eşim numaramı verebilirsin yardımcı olurum dedi Ünye Fatsa perşembe imkan sosyal hayat gezme yeme içme her yönden muhteşem yerler çok büyük yerler ama parası az.
0706almila MimarAnne0 ya Elazığ neresindesiniz nasıl bi şehir kısaca anlatır mısınız kira yaşam sosyal hayat vb.
MimarAnne0 0706almila Elazığ’da nereye çoktınız siz biz şuan ilçeye bağlıyız şöyle söyleyim Elazığ merkez muhteşemmm çok büyük bir şehir ki ben Adana gibi büyük bir şehirden gittim oraya o yüzden tereddütlerim vardı ama kesinlikle muhteşem 2 büyük avm si var avm çevresi o muhit genelde elit kesim zaten çarşıda da gayet güzel ilçe olarakta kovancılar ve Palu kesinlikle tavsiye ederim biz Paluya bağlıyız zaten yan yana ilçeler kovancılarda da avm var küçük ama her şey var gayet yeterli ilçeler kira olarak Palu 1500-2000 civarı belki şuan biraz daha fazladır ama 5 in üzerine kolay kolay çıkmaz doğu görevi ama aşırı rahattık batı gibi maaş yönünden de çok iyiydi yani çıkabileceğiniz en güzel şehirlerden birine çıkmışsınız bir daha gel deseler gözüm kapalı gelirim insanları da iyidir
0706almila MimarAnne0 şuna merkez olarak gözüküyor ama bi tadığımız vasıtasıyla merkez ya da Karakoçan merkez isteme sosyal hayat Karakoçan maaş fazlalığı sizce Karakoçan nasıl bi yer
MimarAnne0 0706almila karakoçan neden kovancılar ve Palu kesinlikle Karakoçan eh işte bir yer kasaba gibi ama kovancılar da avm bile var büyükte bir ilçe Palu ile yan yana ilçeler zaten her ikisi ilçeyi tavsiye ederim
Kgn27 0706almila Karakoçan da yaşamıyorum ama biliyorum oraya yakınım her şey var otobüs terminali, kuaför , devlet hastanesi, manav, eczane bim şok a101 yaşanabilecek bir yer
MimarAnne0 0706almila anladım canım çok isterim tabi yardımcı olabilirseniz sevinirim ayıptır sorması maaş durumu nasıl canım
0706almila MimarAnne0 şuan 20 bin Çaybaşı ilçesinde ama İlçe ilçe değişiyor sahil kesim daha az alıyordur bizim burası mahrum bölge diye geçiyordu yeşil kamuflaj giyiyorlardı artık tamamen bütün ilçeler mavi asayiş kıyafetine döndü ama inşallah o sakın yazmayın dediğimiz yerler çıkmaz aşırı yoğun ve kötü yerler.
MimarAnne0 0706almila ha anladım canım o zaman Karakoçanı değerlendirin tabi kovancılara elazığa gidiş geliş yaparsınız bizde paluya bağlıyız Beyhan da buranın da maaşı yüksek 30 u buluyor
0706almila Kgn27 öyle söylüyorlar elinizin altında herşey var gelişmiş ilçe diye inşallah hayırlısı olur