Sinsirellaaa Oğlum 21 aylık .1 yaşından beri odasında uyuyordu.Fakat 1aydan beri odasında yatağında uyumuyor ,her gün aynı saatte kalkıp bizim odamıza gelmek istiyor .Bu konuda çok yoruldum odasına tekrar nasıl alıştırabilirim acaba
Hilal-95 Sinsirellaaa bizimde öyle oldu 16 aylık felan dı gelmeye basladı 7. Ayından beri ayrı uyuyor bizden bizde gelınce yanımıza aldık yatırdık ama baktık olmuyor uyandığını anladığım an yanına gelip odasında uyutum odasından cıktığı an geri uyumak istemıyordu bi süre devam etti suan gene kalkıyor beni istiyor yanında bi dönem oluyor sanırım bakalım dün gece tam saat 3 de uyandı ezan felan okunmustu ben hala onu saallıyordum ama genede almadım yanımıza😀