Canım mama değiştirmeyi dene bi istersen benim oğlanlardan biri kusmaya başladı hemde fışkırarak mamayı değiştirdim düzeldi. 120 içiyodu o zamanlar benimkilerde bazen 90 değişiyor. Zaten doysa içmez iştahı yerinde demekki yiyor. En azından benim oğlanlarda gördüğüm doyduklarında 5ml bile içmiyorlar, doymadılarsa da asla susmuyot ağlıyorlar. 4 aylık olucaklar 2 gin sonra şu an 150 içiyorlar genelde ama bazen 120 oluyor bazen 180. Ben artık 3 saatte bir falanı bıraktım acıkmalarını bekliyorum o da yaklaşık 4 saat falan oluyor gece 6 saat falan vermiyorum